هوش مصنوعی در صنعت زیبایی
نوشته شده توسط : Rebin admin

آیا شخص دیگری فکر می کرد که تا سال 2021 همه ما با هاوربرد تردد می کنیم و هر روز صبح از کامپیوتر برای انتخاب کمد لباس خود استفاده می کنیم؟ بله ، Back to the Future II و Clueless مطمئناً پاسخ های زیادی برای پاسخ دادن دارند ، اما نوآوری های فناوری ما تا به امروز نیز یک شکست کامل نبوده است.

هر روز بسیاری از ما برای باز کردن قفل گوشی خود از تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می کنیم و کنفرانس ویدئویی هرگز آنقدر مهم نبوده است. نه تنها برای تجارت بلکه برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده نیز.

و همین امر در مورد صنعت زیبایی نیز صدق می کند. در حالی که بسیاری از مارک ها سال ها پیش شروع به معرفی فناوری هوش مصنوعی کردند ، بسیاری از ما توجه زیادی نکردیم یا از آن استفاده نکردیم تا زمانی که همه گیری همه گیر ما را در خانه های خود محدود کرد.

با توجه به اینکه خرید آنلاین نه تنها برای برخی افراد ضروری است ، امکان مرور و خرید محصولات آرایشی نزدیک به تجربه واقعی زندگی ، قدردانی جدیدی را برای نوآوری هایی که به آنها دسترسی داریم ایجاد کرده است.

بنابراین اگر هنوز در حال حاضر نیستید ، در اینجا نحوه استفاده کامل از مزایا را مشاهده می کنید.

برای اندازه آن را امتحان کنید
به یاد دارید زمانی که همه از فیلتر سگ Snapchat برای زیبا جلوه دادن استفاده می کردند؟ گوش ها و زبان فلاپی را با سایه های مختلف مو و رنگ رژ لب جایگزین کنید و یک ابزار کاربردی مجازی برای خود تهیه کرده اید.

خرید شرکت فناوری زیبایی Modiface توسط L’Oréal Groupe در 2018 در سال 2020 هنگامی که آزمایش کننده های آرایش از فروشگاه ها حذف شدند ، بسیار مفید بود. ابزارآرایشی که این فناوری در اختیار داشت ، جایگزینی واقع گرایانه برای سواچینگ در اختیار خریداران قرار داد.

ماتیس ون در پوتن ، مدیر بازاریابی L'Oréal استرالیا توضیح می دهد: "ابزار آزمایش مجازی از دوربین فیلمبرداری تلفن همراه شما استفاده می کند." "می توانید سر خود را حرکت دهید تا محصول را از همه زوایا روی صورت خود ببینید و نتایج آن بسیار واقع بینانه است و نشانه خوبی از نحوه ظاهر سایه روی شما است."

این شرکت برای دسترسی به Modiface و همچنین وب سایت های Maybelline و L’Oréal Paris از کدهای QR در فروشگاه استفاده کرده است ، جایی که نتایج رنگ موهای خانگی نیز می تواند پیش نمایش داده شود.


تطبیق سایه مجازی
صرف نظر از تعداد هک هایی که می دانید ، پیدا کردن سایه مناسب پایه همیشه چنین کاری است. با این حال ، بازی فناوری به دنبال تغییر آن است.

Findnation که در سال 2012 راه اندازی شد ، یک ابزار آنلاین هوشمند است که از پایگاه داده خود برای کمک به شما در یافتن مطابقت خود در یک مارک بر اساس سایه های دیگر که از مارک های دیگر استفاده کرده اید ، استفاده می کند.

اما اگر هرگز سایه های خود را به خاطر نمی آورید یا نمی خواهید از یک دوربین برای امتحان کردن استفاده کنید ، مارک هایی مانند IL MAKIAGE با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی پیشرفته ، آزمونهای آنلاین ایجاد کرده اند.

اوران هولتزمن ، بنیانگذار و مدیر عامل IL MAKIAGE می گوید: "الگوریتم PowerMatch از یادگیری ماشینی برای مطابقت دقیق محصولات زیبایی-کرم پودر ، کانسیلر و غیره-با بیش از 90 درصد دقت [و] بدون مشاهده چهره مصرف کننده استفاده می کند." "برای بیش از یک سال ، تیم داده های تحقیق ، تحقیق و توسعه و مهندسی ما نتایج میلیون ها نقطه داده را برای ایجاد الگوریتم اولیه ترکیب کرده اند ، که با استفاده از یادگیری ماشین ، هر روز بهبود می یابد."

در سال 2021 یک قدم جلوتر رفت و با رنگ آمیزی مبارزه کرد ، CHANEL از برنامه LIPSCANNER خود رونمایی کرد. این برنامه می تواند هر رنگ لب ، در هر پایان ، از هر تصویر را تشخیص دهد و یک محصول CHANEL مربوطه را برای آزمایش مجازی تقریباً فوری ارائه دهد.

سدریک بگون ، مدیر آزمایشگاه Connected Experience در CHANEL Fragrances and Beauty ، می گوید: "LIPSCANNER ترکیبی از لوازم آرایشی ما با هوش مصنوعی است تا طیف وسیعی از محصولات لب CHANEL را در زمان واقعی به نوک انگشتان مشتریان خود برساند." "تطبیق فوری رنگ نتیجه آموزش فشرده الگوریتم است ، برای پیشنهاد سریع رژ لب CHANEL مناسب."

بنابراین چه رنگ لب را در مجله ، چه در اینستاگرام و چه در زندگی واقعی مشاهده کنید ، آن را اسکن کنید و با بیش از 400 سایه CHANEL بهترین تناسب را به شما ارائه می شود تا خودتان آن را امتحان کنید. بسیار تاثیرگذار.

سطح جدیدی از شخصی سازی
هر انسانی منحصر به فرد است ، به همین دلیل است که محصولات زیبایی یکسان برای همه کار نمی کند.

و در حالی که ما با خوشحالی همه چیز را امتحان می کنیم و نظراتی را برای راهنمایی ما می خوانیم ، اما اگر علم و فناوری بتواند خطاها را از بین ببرد و پیش بینی کند که پوست و موی ما قبل از اینکه بدانیم به چه چیزی نیاز دارند ، ثبت نام کنید.
وقتی صحبت از تامین نیازهای خاص پوست می شود ، Skinceuticals اخیراً Custom D • O • S • E را معرفی کرده است. یک سرویس داخلی که برای ایجاد یک سرم سفارشی بر اساس نیازهای فردی پوست طراحی شده است. Skinscope (ابزار تشخیصی مراقبت از پوست Skinceuticals) از دو حالت نور LED برای بررسی نگرانی های قابل مشاهده و آسیب های اساسی استفاده می کند ، که سپس با یک مشاوره سریع برای تعیین ترکیبات دقیق (و سطح مواد تشکیل دهنده) مورد نیاز در هر سرم منحصر به فرد برای هر فرد ترکیب می شود. نگرانی های منحصر به فرد


فناوری Modiface L’Oréal همچنین برای پیش بینی پیری پوست مفید است ، زیرا ابزار Skin Genius آن بر اساس بیش از 10 هزار عکس از افراد و چین و چروک های آنها طراحی شده است. Van Der Putten می گوید: "با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی می توان پیش بینی کرد که چگونه چین و چروک ها بر روی صورت شما بر اساس مشاهدات دیگران ایجاد می شود."

به سادگی یک عکس سلفی بارگذاری کنید و یک تجزیه و تحلیل شخصی پوست و نسخه محصول سفارشی دریافت خواهید کرد.

آنچه می توان از فناوری زیبایی آینده انتظار داشت
به قول گروه پاپ دهه 90 انگلستان D: ream: همه چیز فقط می تواند بهتر شود.

Van Der Putten می گوید هدف از فناوری هوش مصنوعی در L'Oréal این است که همچنان در هنگام مرور یا خرید در وب سایت ها ، تجربه ای شخصی را برای افراد ارائه دهد.

"هدف نهایی ارائه محصولات شخصی بر اساس تشخیص است که می تواند (بر اساس داده ها) بهترین محصول یا مواد فعال برای پوست یا مو شما را مشخص کند."

دسترسی به فناوری زیبایی آماده نیز به احتمال زیاد بهبود می یابد و بیشتر و بیشتر در وب سایت ها و سیستم عامل های قابل خرید ظاهر می شود.

و حتی در اینجا در Catwalk ، ما بی صبرانه منتظر روزی هستیم که بتوانید محصولی را که درباره آن نظرات را می خوانید ، امتحان کنید. بله ، آینده درخشان به نظر می رسد





:: برچسب‌ها: Seo ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: